אבטחת מידע

אבטחת מידע

איך אתם שומרים על הנתונים שלי?

הפלטפורמה של TARYA  מוגנת באמצעות מנגנוני אבטחת המידע מתקדמים ומוצפנים:
הכניסה למערכת אפשרית רק באמצעות שם משתמש וסיסמה אישית.
בסיסי הנתונים מאובטחים באמצעות אמצעי אבטחת מידע מתקדמים.
קיימים פיקוח ובקרה מתמידים על ההתקשרות בין מחשבך לשרתי המערכת, התקשורת מוצפנת באמצעות פרוטוקול SSL .

           
       


הסמכה לתקן ISO27001 לאבטחת מידע

טריא משקיעה מתחילת הדרך בכדי לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר באבטחת המידע של לקוחותינו. בבחינה בינלאומית של התקינה בתחום – בחרנו לאמץ את תקן ה-ISO27001 הבינלאומי של ארגון ה- International Organization for Standardization להקמה וניהול של Information Security Management System ובקיצור ISMS.

תהליך ההסמכה לתקן ה-ISO27001 בוחן רוחבית את הארגון - התהליכים, השיטות והכלים בשימוש נבדקים על ידי גופי ביקורת חיצוניים בהתאם לסטנדרט הנדרש. חברת טריא גאה לעמוד בדרישות התקן שמאשר את האמצעים הרבים שאנו נוקטים כתשתית לשירותים הפיננסים שאנו מציעים ובכדי לשמור על אמינות, זמינות ופרטיות המידע הרגיש של לקוחותינו.



הנחיות כלליות

בחירת סיסמה אישית

בחירת סיסמה אישית
בכניסה הראשונה למערכת עליך להזין סיסמה אישית באותיות לועזיות אשר צריכה לכלול לפחות 6 תווים המשלבים ספרות ואותיות גדולות וקטנות גם יחד, והיא חייבת להיות אקראית וקשה לניחוש (עדיף להמנע מתאריכי לידה, שמות הילדים וכד').

חסימת סיסמה

כדי לשמור על סודיות המידע בחשבונותיך תחסם הסיסמה למערכת לאחר מספר נסיונות כניסה כושלים. במקרה זה יש לפנות למוקד התמיכה בטלפון 03-9107272.
 

ניתוק המערכת

לאחר 20 דקות בהן לא נרשמת תנועה במערכת ינותק הקשר בצורה אוטומטית ביוזמת המערכת. עם זאת, בגמר השימוש במערכת יש לבצע ניתוק יזום באמצעות פעולת סיום (דרך התפריט הראשי) ולא להמתין לניתוק האוטומטי.
 

לתשומת לבך!

סיסמת הכניסה למערכת הינה אישית וסודית. יש להקפיד על סודיותה! אנו ממליצים שלא לרשום את סיסמתך האישית במקומות נגישים לאנשים אחרים. לעולם אין למסור את סיסמתך האישית לשום גורם. אם אכן תתבקש למסור את הסיסמה האישית, אל תעשה זאת - ודווח על כך מיידית למוקד התמיכה בטלפון 03-9107272.

שמירה על הסיסמה הינה באחריותך ו- TARYA לא יכולה ולא תהיה אחראית במקרה שיגרם לך נזק כלשהו כתוצאה משימוש לא מורשה בסיסמה.

יש לך חשד כלשהו?

ראית או הבנת שנעשו פעולות בחשבון שלא בוצעו על ידך? במידה ומתעורר חשד כלשהו בכל שלב בפעילותך במערכת יש להודיע מיד למוקד תמיכה בטלפון
03-9107272 ולפעול בהתאם להנחיות.

המלצות נוספות